Onze streven is samen sporten moet leuk en uitdagend zijn. Met op zijn tijd een dolletje zonder mensen te kwetsen of blesseren. Kickboxen moet leuk zijn maar met respect, gemanierdheid en dicipliene. Iedereen moet op zijn eigen niveau bezig kunnen zijn of presteren. Wij werken als een team aan de trainingen en wedstrijden. Competitie op een leuke manier hoort daar ook bij.

Wij vinden het belangrijk dat mensen zelf kunnen kiezen of ze recreatief of wedstrijdgericht bezig willen zijn.

Tot slot er bestaat niet zoiets als de ultieme vechtsport of wat dan ook, echter de door ons gegeven lessen, cursussen, workshops, zijn gebaseerd op ervaring In de boksring, dojo, en in het leven van alledag (praktijk). De realiteit verliezen wij echter niet uit het oog, de budo gedachte blijven wij zien zoals bedoeld, geen onzin maar effectiviteit. Blijven leren groeien en aanpassen, soms een leraar altijd een leerling.

Trainingstijden:

Maandag:   18.15 – 19.15 Kinderen, Volwassenen beginners en gevorderden 18+

Woensdag: 19.00 – 20.00 Kinderen, Volwassenen beginners en gevorderden 18+

Vrijdag:     19.00 – 20.00 Kinderen, Volwassenen beginners en gevorderden 18+

Ook bij KBS Heerenveen komen trainen?

Dat kan!

Stuur een mail naar:

kbsheerenveen@gmail.com

Of kom eens langs op onze trainingstijden.

Adres:
Van Beyma thoe Kingmaweg nr1
Postcode 8441 CP Heerenveen.